1- Compartir la informació, documents i diferents tipologies d'arxius amb els grups de treball (prof-alumnes/ alumnes-alumnes).
3- Guiar de forma més personalitzada els diferents treballs, amb comentaris, recomanacions, etc...i amb la possibilitat de fer xats per a resoldre dubtes fora de l'aula (des de casa)
4- Permet avaluar el seguiment del treball, dia a dia. (Es crea un dietari de treball que indiqui quina feina han realitzat aquell dia a l'aula i en quin punt del treball estan, així el professor pot fer indicacions a la propera classe o directament dels del dietari)
És important el grau de satisfacció que genera treballar amb aquesta metodologia: L'alumne se sent més acompanyat i el professor més satisfet pel fet que sap el procés de treball que estan seguint els equips de treball.
Ara ja fa tres anys que hi treballem a 4t i a 1r de Btx en els treballs cooperatius de literatura i la veritat és que les professores hi continuem apostant. A més, ara Google Drive ofereix moltes altres possibilitats i ha ampliat les seves funcions. Val la pena valorar-ho.
Vegem les possibilitats de treball en aquest slideshare del Dr. Carlos Bravo Reyes:
És important el grau de satisfacció que genera treballar amb aquesta metodologia: L'alumne se sent més acompanyat i el professor més satisfet pel fet que sap el procés de treball que estan seguint els equips de treball.
Ara ja fa tres anys que hi treballem a 4t i a 1r de Btx en els treballs cooperatius de literatura i la veritat és que les professores hi continuem apostant. A més, ara Google Drive ofereix moltes altres possibilitats i ha ampliat les seves funcions. Val la pena valorar-ho.
Vegem les possibilitats de treball en aquest slideshare del Dr. Carlos Bravo Reyes:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada