dilluns, 15 de desembre del 2014

COMENÇAR AMB IPADS- Memòria

 
És cert que, a vegades, quan s'introdueix algun canvi important en la manera de fer o d'organitzar la feina ens comporta un cert neguit,  per allò del risc i del deixar la zona de comfort. També és cert, que si no hi ha algú que impulsi i prengui la decisió de canvi, per dràstica que sembli, no s'innovaria ni es milloraria.
  Per això és important la comunicació, el suport i l'acompanyament en tot procés de canvi. I no sempre és fàcil.
  La nostra experiència en la incorporació dels iPads a ESO 1x1, tampoc ha estat senzilla i ha calgut informar i convèncer a professors i pares. El més important és tenir clara la línia pedagògica, el camí per on volem anar per millorar i tenir definit un horitzó. En el nostre, cas l'horitzó 2020 que es va presentar a pares, alumnes i professors, el curs passat a l'Atlàntida, document que podeu consultar al web del col.legi.

 En aquest post anirem posant tots els enllaços de vídeos, presentacions i reportatges que realitzarem, alumnes i professors, arran de la incorporació dels iPads a 1r de ESO 1x1. Serà el recull de la nostra experiència.
                         Esperem, que us pugui ser útil!  ;)

 - Enllaç a un vídeo que creat pels pares que no varen assistir a la reunió (maig) on vàrem presentar el projecte 1x1 amb iPads:  


2.- Enllaç a la presentació que van fer un equip d' alumnes, a la reunió de pares de setembre, explicant quin era el seu paper en la incorporació dels dispositius a l'escola:



    Aquesta informació només afecta a la posada en marxa. Ara, a data de desembre, ja tenim més coses a dir sobre el que ens hem anat trobant. A finals del 2n trimestre, principis del 3r, els alumnes TIC-TEAM prepararan un petit reportatge per explicar com ha anat la incorporació i què ha suposat en el seu procés d'aprenentatge.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada